וידוי אישי של חברת עמותה

יש לי וידוי.
רציתי לשתף אתכם בסיבה בגללה אני חברה בעמותת מדעת.
חלקכם כבר מכירים אותי, אבל עבור מי שלא- אני נטע (נטע סופי סופר צור אם לדייק 😉 כן… סופי סופר…).
אני אדמינית ומאוד פעילה בקבוצת הבת שלנו "מדברים על חיסונים". ומאחורי הקלעים אני גם כותבת תכנים ועושה עוד פעולות לקידום מטרות העמותה.
הכל בהתנדבות ובשמחה, ביחד עם עוד עשרות חברים, שחלקם הפכו עם הזמן גם לחברי אמת.
בתחילת דרכי האקדמית התעניינתי מאוד בלימודי רפואה, אך כשהבנתי שאין בי את השאיפה להיות רופאה, בחרתי במסלול של מדעי הרפואה עם ביולוגיה. ואני מאוד שמחה על כך. כעת אני בשלבים מתקדמים בדוקטורט שעוסק בניסיון לגדל תאי גזע המטופוייטים (התאים שיוצרים את תאי הדם ומערכת החיסון).
מלבד זאת אני אמא לילד מתוק ביותר. אני דודה לארבעה אחיינים מקסימים, ויש לי הרבה חברות וחברים שגם הם הורים לילדים מתוקים וחמודים.
אז כפי שאתם מבינים, יש לי אינטרס ברור.
האינטרס שלי הוא שכל הילדים שלנו יהנו מעולם בריא ויחיו חיים מלאים. שהדאגות שלהם כשיגדלו יהיו דאגות לגבי בחירת מקצוע, מקום לגור ואדם לאהוב.
האינטרס שלי הוא שאנחנו, הבוגרים, נעשה בחירות שלא נתחרט עליהם. מתוך חשיבה שקולה עם מינימום ספקולציות ועל סמך מידע אמיתי ומהימן.
הידע שצברתי במהלך שנותיי באקדמיה (קצת פחות מעשור 😳) תורם לי רבות. אני ממשיכה לקרוא וללמוד כל הזמן. כמות הידע הקיים היא עצומה. ואני ממש לא יכולה להחשיב את עצמי למומחית (אולי בעוד כמה עשרות שנים), עם זאת בהתחשב בידע הקיים, ובעזרת המומחים האמיתיים מהתחומים השונים, אני יכולה להגיע למסקנות ברורות.
לכן אני כאן. משקיעה בחזון שלי. במטרה לעזור לאנשים למצוא את התשובות הנכונות.
כן, זה וידוי משעמם. אבל זו האמת.

ד"ר נטע סופר צור

נטע סופר צור

דוברת העמותה
בעלת תואר Ph.D באימונולוגיה וביוטכנולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.
חוקרת דרכים לגידול תאי הגזע של מערכת החיסון,
ואוהבת לספר על המערכת המופלאה הזו לכל מי שמוכן לשמוע.

האתר מנוהל ומתוחזק ע"י עמותת מדעת

פיתוח: דניאלה קרני-הראל

עיצוב ומיתוג: כרמי אהוביה


תרומה לעמותת מדעת

אנו עושים כל מאמץ כדי להנגיש מידע מבוסס-ראיות ומהימן בנושאי בריאות. אנו משקיעים זמן ומשאבים רבים על מנת שהמידע המובא באתר יהיה העדכני והמדוייק ביותר, מגובה במקורות מדעיים ותואם את הידע המקצועי בתחומים הרלוונטיים. יחד עם זאת, אין במידע שבאתר כדי להוות המלצה רפואית. אנו מעודדים את מי שחפץ בהמלצות ועצות פרטניות בנושאים רפואיים לפנות באופן אישי לרופא/ה מורשה/ית או לבעל/ת רשיון באחד ממקצועות הבריאות הרלוונטיים.

מוזמנים לקרוא עוד על תהליך יצירת התוכן שלנו

הפרטיות שלכם חשובה לנו
האתר של מדעת עושה שימוש בעוגיות על מנת ליצור חוויה נעימה לכל המבקרים, אתם מוזמנים לקרוא על זה עוד ב דף תנאי המשתמש שלנו

Midaat © 2024 | מדעת - למען בריאות מושכלת